Főoldal > Küldetésünk
 
Küldetésünk
Bemutatkozás
Kapcsolattartás
Szolgáltatásaink
Minőség management
Referenciák
Fotók
 
 

"Célunk, hogy magas színvonalú, jól szervezett munkával, magas minőségű szolgáltatással elnyerjük partnereink elégedettségét. Ennek érdekébentörekszünk jelenlegi és leendő ügyfeleink igényeinek és elvárásainak megismerésére és megértésére,valamint az ügyfeleink felé vállalt kötelezettségek szempontból magas minőségi színvonalú, megbízható teljesítésére.

Tevékenységünk végzése során mindenkor hangsúlyt fektetünk a jogszabályok betartására, a tevékenységünkkel érintettek biztonságára, valamint környezetünk védelmére.
Eszközeink: Az ügyfélszolgálati és az értékesítési munka minőségének javítása, valamint a vevői visszajelzések hatékony kezelése. Az ügyfelek jelzéseinek figyelése, igényeiknek, a felhasználás sajátosságainak elemzése, a vállalt kötelezettségeink maradéktalan teljesítése. Beszállítók, alvállalkozók folyamatos értékelése, kiválasztása és tartós partneri kapcsolat létesítése. A fejlődési, fejlesztési lehetőségek tudatos keresése és bemutatása. A minőségmenedzsment rendszerünk folyamatos fejlesztése, eredményességének fokozása. Munkatársaink szakmai felkészültségének és minőség iránti elkötelezettségének fejlesztése és motiválása. Mindezek megvalósítása, valamint hosszú távú fejlődésünk megalapozása érdekében működési folyamatainkban megvalósítottuk az EU konform MSz EN ISO 9001:2008 szabvány minőség menedzsment modelljét, és teljesítjük követelményeit.

Szolgáltatásaink sikerét a hozzáadott érték határozza meg, ezért cégünk eredményes gazdálkodása érdekében törekszünk ennek növelésére, másrészt a veszteségforrások feltárására és kiküszöbölésére, hatásuk megelőzésére. A jobbítás cégünk minden munkatársának feladata és kötelessége. A vezetőség minőség iránti elkötelezettségét példamutatása és a minőségfejlesztésben vállalt tudatos szerepe teszi hitelessé.

A fenti célok megértése, a velük való azonosulás munkahelyi kultúránk és ösztönző rendszerünk alapja. AZ ÖN PROFITJA ÉS A MI MINŐSÉGÜNK EGY BIZALMI KAPCSOLAT AZ ÜZLETBEN. A RAPIDSPED Rt. eredményes működése hosszú távon csak úgy biztosítható, ha szolgáltatásaink színvonalát a nemzetközi és a hazai piac mindenkori igényeihez alakítjuk. Mivel hírne-vünk, piaci pozíciónk erősítését elsősorban az ügyfeleink igényeinek és elvárásainak megfelelő szolgáltatás, valamint a hatékony minőségmenedzsment rendszer garantálja, ezért kiemelt fontosságot tulajdonítunk mindazon tevékenységeknek, amelyek a Minőségpolitikában megfogalmazott elvek megvalósulását és távlati céljaink elérését segítik szolgáltatásaink minőségének, cégünk működésének, folyamatainknak javításával. Ezek kezdeményezése minden munkatársnak, ösztönzése és támogatása minden vezetőnek feladata és felelőssége.